UL IGEN

Hej!
JAg fattar inte hur urusla UL är. Igår så satt jag på mitt tåg hem i två timmar då det var något problem med att de inte såg tågen mellan Storvreta och Skyttorp. Tåget skulle ha kommit in klockan 17:06 ordenarie tid men jag kom in till min station klockan 19:04. Konduktören på tåget ringde till och med till UL-centret inne i uppsala och beställde bussar men de anlände aldrig till Storvreta så vi fick vänta tills de hade löst problemet vilket är skandal. Det som är ännu mera skandal är att UL-center släppte förbi SJ tåg men inte deras egna eftersom de skulle mycket längre. Jag blev av med 2 timmars plugg tid inför ett prov som jag har idag vilket nu kommer att gå rent åt h-vete eftersom jag behövde vara vaken till midnatt bara för att kunna plugga.

Hoppas de blir bättre
En sur och irriterad Wrede

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0